segregowanie pakietów

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 24 Paź 2004, 02:26:01 CEST

On Sat, 23 October 2004 23:37:58 +0000, Tomasz P. wrote:

> Troche racji w tym jest ...
> Z drugiej strony: po co tworzy się w ogóle krążki, które zawierają cd1 - base,
> cd2 - rozszeżenie, cd3 - kolejne rozszerzenie itd.
> A sam instalator zawiera profile dla desktopu, dla serwera ...
> Może rozwiązaniem było by stworzenie samej listy plików dla np. desktopu i
> pobranie ich za pomocą wget'a ...

No to przecież masz te listy plików. Po prostu zajrzyj na pierwszą płytkę
(pld-i686-test-20040401-CD1.iso), do katalogu PLD/inst/2.4-experimental/,
do paczki root-pkg.tar.gz. W środku masz plik etc/installer.groups,
a w nim np. "X Window System", "Gnome", "GNOME Office Packages" itd. itp.
Skomponuj na ich podstawie swój plik paczki-tmp.txt, potem klepnij:

$ poldek --install --pset=paczki-tmp.txt --dumpn=paczki.txt

Otrzymasz plik paczki.txt, który będzie zawierał to co sobie wybrałeś
w pliku paczki-tmp.txt plus to co jest wymagane przez zależności,
a nie wiedziałeś, że też tego potrzebujesz. I możesz go pobierać
wgetem, skoro tak Ci pasuje. I już.

PS Chociaż dla mnie to już przesada, bo mi wystarcza opcja
   --fetch w poldku (bez takiego mieszania z plikami).

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                          Jak mogę wiedzieć, co myślę, jeśli