ipv6 routing

Szymon Zalewski orzelnik w b2.int.pl
Nie, 24 Paź 2004, 11:28:05 CEST

Witam !
Mam drobny problem. Mianowicie: jak zapodać za pomocą rc-scripts trasę dla
ipv6. Na dzień dzisiejszy mam tak:

# Global route for IPv6 host with IPv6 forwarding
IPV6_GLOBALROUTEGW="2000::/3"
IPV6_GLOBALROUTEDEV=xs26
w /etc/sysconfig/network
ale po restarcie sieci wylatuje coś takiego:

Error: an inet address is expected rather than "2000::/3".

robiłem z apostrofami i bez efekt końcowy taki sam jak powyżej.
Dziękuję za wszelkie wskazówki.
PS. Nie interesują mnie żadne rozwiązania typu rc.local .

P.
Szymon.