przerzucanie okien miedzy monitorami/kartami - KDE / GNOME

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 24 Paź 2004, 20:20:32 CEST

Dnia niedziela, 24 października 2004 19:03, Michał Panasiewicz napisał:
[...]
> no własnie nie chodzi o xinerame, ona w sumie robi jeden duzy pulpit na
> kilku monitorach
> mi chodzi o opcje podobna do tej : przenieś na inny pulpit wirtualny
> tyle ze: przenieś na inny pulpit wirtualny na ekranie x
Z moich doświadczeń wynika, że w takiej konfiguracji uruchamiane są tak na
prawdę dwa (lub więcej) managery okien, po jednym na każdy pulpit.
Przełożenie okna między dwoma pulpitami wymagałoby komunikacji między tymi
managerami i wymiany między nimi informacji odnośnie danego okna. Nie
wydaje mi się, żeby ktokolwiek takie coś zaimplementował w czymkolwiek :/
Na pewno tak nie było, gdy ja miałem jeszcze 2 monitory podłączone do
komputera (rok temu). Oczywiście od tej pory mogło się coś zmienić, ale nie
sądzę. Operacja przerzucenia okna jest chyba zbyt skomplikowana.

Możliwe, że protokół X-ów tego wogóle nie wspomaga. Chociaż to byłoby fajne.
W ogólności można by było wyświetlać obraz tej samej, raz uruchomionej
aplikacji na różnych monitorach po sieci, przekłądany na żądanie...
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\