hurtowa zmiana w plikach

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 24 Paź 2004, 20:24:43 CEST

Dnia niedziela, 24 października 2004 20:12, Bartosz Taudul napisał:
[...]
> Nic nowego, polskie manuale są jak zwykle sto lat za murzynami.
Racja. Zrobiłem po tej uwadze

LC_ALL="en_EN" man sed

i znalazłem to -i. Masz rację, trochę to uprości mój skrypt. Jak mi się
wydaje, teraz to nie ma znaczenia, bo kolega już sobie poradził :-) Ale na
przyszłość będę dzięki temu mądrzejszy :-D
--
Łukasz Maśko                                    ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:   2441498    /\\