przerzucanie okien miedzy monitorami/kartami - KDE / GNOME

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 25 Paź 2004, 10:51:28 CEST

On Mon, 25 Oct 2004 02:13:27 +0200
Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Ale wy marudy jesteście. Xy (i ich protokół) od 20 lat nie mają nic
> przeciw takim zagraniom (a nawet inny, jeszcze lepszym) tyle, że przez
>
> te 20 lat żaden program prócz emacsa z tego nie skorzystał (winne są
> toolkity, które otwierają max jedno połączenie i zdychają, gdy
> zostanie ono zamknięte).
>
> Polecam lekturę:
> 1. Dokumentacji Gtk+2 (od wersji Gtk+2 2.4 jest to zaimplementowane) -
>
> klas GdkScreen, GdkDisplay i GtkDisplayManager.
> 2. Artykułu Keitha Packarda (tego od Xservera z fd.o) i Jima Gettysa
> (też Xowy hacker) [1]

> [...]

cóż mozę to nie było by zbyt powszechnie wykorzystywane kilkanascie lat
temu ale teraz pewnie czas nadszedł by sie tym zając :) w końcu coraz
wiecej userów ma dwa monitory/ karty dwumonitorowe itd :)
Miejmy nadzieje ze ktoś bedzie miał czas sie tym zając :)