[ac] kmail 1.7 KDE 3.3.1 - szyfrowanie. Dalej niestety nie działa. :(

Pon, 25 Paź 2004, 11:28:51 CEST

On Friday 22 of October 2004 12:03, Piotr Szymański wrote:
> Mateusz Korniak (Friday 22 of October 2004 01:25):
>
> Wlasnie to zrobilem.

No niestety:
Dalej jest:
Encrypted message (decryption not possible)
Reason: Crypto plug-in "openpgp" could not decrypt the data.
Error: Decryption failed
W logach:
kmail:
----->  Initially processing encrypted data
kmail:
kmail: Unknown codec "7bit" requested!
kmail: ObjectTreeParser::decryptMIME: going to call CRYPTPLUG openpgp

gpgme_op_decrypt_verify() returned this error code:  152

kmail: ObjectTreeParser::decryptMIME: returned from CRYPTPLUG

poldek> ls *kmail* -I
kdepim-kmail-3.3.1-2
poldek> ls *gpg* -I
kdeutils-kgpg-3.3.1-1
libgpg-error-0.7-2

poldek> llu kde*
dostępny
zainstalowany             data zbudowania
kdelibs-3.3.1-2
3.3.1-1                   2004/10/21 17:27
kdelibs-devel-3.3.1-2
3.3.1-1                   2004/10/21 17:27
2 pakiety, 39.8 MB

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright