konfiguracja dwumonitorowa

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 26 Paź 2004, 12:48:24 CEST

On Sat, 23 Oct 2004 16:01:17 +0200
Michał Panasiewicz <wolvverine w tarchomin.pl> wrote:

> 1 problem:
> na drugim monitorze/pulpicie cześć tekstów jest po angielsku na 1
> normalnie według ustawień po  polsku

tu nadal np. na 1 monitorze mam w menu zakładki (kde) a na drugim
bookmarks (ogolnie dotyczy to całego actions oraz nazw  menu (wszystkie
aplikacje na 1 na 2 all aplication , kategorie są po polsku)
wie ktoś co z tym zrobić ???

> 2 problem:
> znika kursor w niektórych momentach, to znaczy gdy jest inny niż
> strałka- rozciaganie okna na przykład (to chyba wina starej karty
> S3virge/driveru  pewnie trzeba ustawić na hardware-owy ?)

tu pomogło

Option     "HWCursor"  "True"           # [<bool>]
#Option     "SWCursor"                  # [<bool>]

w sekcji tej karty