Myszka pod Xami i konsolą razem

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Czw, 28 Paź 2004, 13:26:51 CEST

On Thu, 28 October 2004 11:56:44 +0200, Krystian T wrote:

> Ok trochę pogooglałem
> http://lists.debian.org/debian-user-polish/2002/09/msg00218.html

Może wyrywam się jak Filip z konopii, bo nie wiem czy to jeszcze
aktualne, ale na wszelki wypadek sprawdź sobie jeszcze ten link:

<http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=slrn.pl.bp7uui.drv.bufi@aquarius.net>

Ja kiedyś miałem z tym (-R vs -Rraw) kłopot. Pamiętam nawet,
że Rafał to bugreportował.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                                   system = hardware + software + peopleware
                                                          Andrzej Adam Filip