Myszka pod Xami i konsolą razem

niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
Czw, 28 Paź 2004, 13:32:39 CEST

On Thu, 28 Oct 2004, Dariusz Laskowski wrote:

> Może wyrywam się jak Filip z konopii, bo nie wiem czy to jeszcze
> aktualne, ale na wszelki wypadek sprawdź sobie jeszcze ten link:
>
> <http://groups.google.pl/groups?as_umsgid=slrn.pl.bp7uui.drv.bufi@aquarius.net>
>
> Ja kiedyś miałem z tym (-R vs -Rraw) kłopot. Pamiętam nawet,
> że Rafał to bugreportował.

Idąc podanym przez was tropem przeszukałem Mana, ale moim probleme jest
także, że mam myszkę na serialu. I jakoś nie widzę jaki mam ustawić
protokół... Bo Xy już mi startują, ale wariują :).
--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php