Myszka pod Xami i konsolą razem

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Czw, 28 Paź 2004, 23:15:22 CEST

Dnia czwartek, 28 października 2004 11:36, niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl
napisał:
> Cześć
>
> Czy da się tak ustawić Xy i gpm, żeby myszka sprawnie działa jednocześnie
> pod obuma?
> Myszka działa pod gpm i działa pod Xyami, ale jak się przełączę z Xyów na
> konsolę to bania...
>
> Myszka PS2 przyłączona na ttyS0 w związku z tym chodząca jako IntelliMouse
> z 3 przyciskami i kólkiem. Wszystko działa ok. Tylko nie działa
> jednocześnie i tu, i tu.
Hmm, ja mam Logitecha 3 przycisk t ozarazem kółko - i mam tak:
/etc/sysconfig/mouse
DEVICE=/dev/psaux
MOUSETYPE=exps2

a w /etc/X11/xorg.conf:
ection "InputDevice"
        Identifier  "Logitech Pilot Wheel"
        Driver "mouse"
        Option "Protocol" "IMPS/2"
        Option "Buttons" "5"
        Option "ZAxisMapping" "4 5"
        Option "Device" "/dev/mouse"
        Option "CorePointer"
EndSection

a ls-l /dev/mouse mówi:
lrwxrwxrwx  1 root root 10 2003-12-22 01:05 /dev/mouse -> /dev/psaux

Mam nadzieję, że choć troszkę pomogę ;) Myszka działa i tu i tu.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213