[OT] Re: Mencoder napisy do divx

Michal Wisniewski mwisniew w wst-e.edu.pl
Czw, 28 Paź 2004, 23:20:38 CEST

Wieslaw Kierbedz wrote:
edzie, ale nie bawiac sie softem od Panteltje?

> 1) Quake3 - couldn't load default.cfg <- oryginalny wątek.
>
> 2) Tak - po prostu dodajesz opcję -sub plik_z_napisami.txt do opcji
> kodowania.

Chyba juz kiedys rozmawialem z Toba na ten temat :) Poleciles mi menvcd.
Moze dasz sie namowic na jeszcze jedno pytanie? Rozumiem ze nie
wystarczy jak przepusze film przez zdefiniowane filtry. Musze
przekodowac dany film. Jezeli plikiem poczatkowym jest .avi (kodowany
powiedzmy Xvidem) to napisy lepiej wrzucic przed kompresja do .mpg czy
po kompresji. Jezeli tak to jak najszybciej to zrobic(wlaczenie
napisow). Czy moge napisy dolaczac w czasie konwersji avi>mpg?
--
Best regards,		Michal Wisniewski
        mwisniew w wst-e.edu(.)pl