[OT] Re: Mencoder napisy do divx

Pią, 29 Paź 2004, 11:00:49 CEST

Boski Cinek wrote:

> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/29/2004
> 12:00 AM:

Daje rade - przyjmuje opcje mencodera oprocz wlasnych.

> Cwiczylem ostatnio jakies 4 dni temu:). Nie wiem, jak menvcd-domyslam
> sie, ze to tylko jakis skrypt do mencodera.\

Tak - w TOOLS ze zrodel mozna go znalezc.

> [...]
> subfont-encoding=cp1250
> subfont-text-scale=3.9
> subfont-osd-scale=3.9
> subfont-blur=1.0
> subfont-autoscale=2
>
> Podawane w linii polecen opcje dotyczace kodowania i rozmiarow napisow
> nie chcialy dzialac-dopiero z tych plikow poszly. Byc moze dlatego, ze
> uzywam wersji z CVS.

> rozkodowac do czego? Do *.raw? To ci dysku nie starczy:).

> To sie w "locie" robi. Nie wiem po co rozkodowywac. Po prostu podczas
> kompresji do MPEG2 (czy czego tam uzywa VCD-nie znam sie na vcd)

menvcd zalatwia jeszcze dzwiek jak nalezy
Jesli to ma dzialac na stacjonarnym odtwarzaczu, to faktycznie inaczej
sie nie da, ale jesli to nie konieczne, to odradzam vcd  - klasyczne
stare i kiepskie, a svcd trudniej zrobuc :(.