[AC][PENDRIVE] Nie mam juz pomyslow.

Łukasz Łęcki l.lecki w gdynia.pl
Pią, 29 Paź 2004, 13:06:58 CEST

Nie wiem jak zamontowac pendrive (dziala pod windowsami i na mandrake
9.2 (jadro 2.4)).
Laduje moduly:
uhci-hcd
usb-storage
sd_mod

w /var/log/messages pojawiaja sie prawidlowe komunikaty. Odnalazl nowe
uzadzenie /udev/sda.

fdisk -l /udev/sda pokazuje windowsowa partycje.
Jak na razie ok.

Ale jak probuje podmontowac uzadzenie to nie moge. W /var/log/messages
sypie bledami.
Sprawdzalem na jadrach 2.6.{7|8} z dystrybucji. Mam wrazenie, ze na
poczatku dzialalo (okolice jadra 2.6.5).
Napiszcie na jakim jadrze to komu dziala, albo co zle robie (a wiem, ze
jest to wielce prawdopodobne), albo ktore logi mam zamiescic, by
bardziej pokazac problem.

Pozdrawiam i czekam na jakis sygnal :)
Lukasz