Rox i mime

Bartek 'Zolty' Żółtowski zoltek7 w wp.pl
Pią, 29 Paź 2004, 10:29:53 CEST

niewod w kicia.ch.pwr.wroc.pl wrote :

> To czy ja mam stan jakieś pomroczności jasnej?

W to nie wnikam... ;)

> Na pewno było 600. System stawiany z PLD LiveCD (wersja mini) 1.0-beta2.
> Nic łapą przy tym pliku nie mieszałem.

Nie wiem. Być może w LiveCD jest to troszkę inaczej zrobione. Co
prawda mam płytkę nagraną, ale jeszcze jej nie uruchamiałem, więc nie
powiem jak jest. Ale nie ma się co przejmować ;)
/usr/share/mime/globs nie jest plikiem do którego nikt nie może
zaglądać, więc spokojnie można mu nadać 644.

Ale właśnie pobrałem poldkiem shared-mime i ten pliczek w rpmie ma 644.

--
http://www.mandrake.pl  |  http://mandrake.int.pl
zolty(at)z.pl -> zoltek7(at).pl