skype i xmms w kde

Michal Wcislo michalwcislo w interia.pl
Pią, 29 Paź 2004, 19:53:29 CEST

Witam,

Mam standardowego skype z repozytorium poldka 0.92.0.2 i xmms z tej samej
lokalizacji w wersji 1.2.10. xmms używa jako output plugin aRts Output
0.7.1 i działa bardzo ładnie. W skype w Audio mam /dev/dsp i też działa
bardzo ładnie. Problem w tym że jak używam xmms-a i ktoś do mnie dzwoni to
nic nie słyszę mało tego skype nie odpowiada na żadne działania - trochą
jak by się zablokował aż do wyłączenia xmms-a wtedy znowu mogę dzwonić i
odbierać rozmowy. Moja karta dźwiękowa to:

00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801EB/ER (ICH5/ICH5R)
AC'97 Audio Controller (rev 02)

Czy ktoś zna rozwiązanie mojego problemu ?

--
Michał Wcisło

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837