skype i xmms w kde

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Pią, 29 Paź 2004, 20:28:41 CEST

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 10/29/2004 07:53 PM:
> [...]
> lokalizacji w wersji 1.2.10. xmms używa jako output plugin aRts Output
> 0.7.1 i działa bardzo ładnie. W skype w Audio mam /dev/dsp i też działa
> bardzo ładnie. Problem w tym że jak używam xmms-a i ktoś do mnie dzwoni to
> nic nie słyszę mało tego skype nie odpowiada na żadne działania - trochą
> jak by się zablokował aż do wyłączenia xmms-a wtedy znowu mogę dzwonić i
> odbierać rozmowy. Moja karta dźwiękowa to:
>
> 00:1f.5 Multimedia audio controller: Intel Corp. 82801EB/ER (ICH5/ICH5R)
> AC'97 Audio Controller (rev 02)
>
> Czy ktoś zna rozwiązanie mojego problemu ?

Skype czeka na zwolnienie sie karty dzwiekowej (/dev/dsp) zajmowanej
posrednio przez XMMS, a bezposrednio przez serwer ARTS (ktory w opcjach
jest zapewne ustawiony, zeby sie wylaczal w czasie bezczynnosci). Stad brak
dzwieku i efekt zawieszenia. Rada-sprobuj uruchomic Skype przez wrapper
ARTSa: "artsdsp skype" (no chyba, ze ma wtyczke wyjsciowa arts, ale ZTCW to
nie ma).

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xt.pl