Instalacja na laptopie bez flopa

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 30 Paź 2004, 22:36:08 CEST

Dnia sobota, 30 października 2004 21:47, Dariusz Knociński napisał:
[...]
> Dobry pomysł ale miałem repozytorium pakietów na drugim laptopie i nie
> miałem dostępu do sieci zewnętrznej, był to więc przypadek szczególny :)
> Fedorę zainstalowałem z płytek.
Zawsze można było na szybko na tym laptopie postawić sobie serwerek FTP czy
HTTP i z niego zainstalować. Innym sposobem było wyeksportowanie katalogu
po sambie lub NFS i podmontowanie na docelowym (na rescue są odpowiednie
pakiety). Sieć zewnętrzna do niczego nie jest potrzebna jeśli masz już
pakiety. Wystarczy nawet krosowany kabelek :-D
--
Łukasz Maśko                                          ICQ: 146553537    _o)
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                          GG:   2441498    /\\