Instalacja na laptopie bez flopa

Dariusz Knociński dknoto w wiml.waw.pl
Sob, 30 Paź 2004, 23:54:24 CEST

On Sat, 30 Oct 2004 22:36:08 +0200
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Dnia sobota, 30 października 2004 21:47, Dariusz Knociński napisał:
> [...]
> Zawsze można było na szybko na tym laptopie postawić sobie serwerek FTP czy
> HTTP i z niego zainstalować. Innym sposobem było wyeksportowanie katalogu
> po sambie lub NFS i podmontowanie na docelowym (na rescue są odpowiednie
> pakiety). Sieć zewnętrzna do niczego nie jest potrzebna jeśli masz już
> pakiety. Wystarczy nawet krosowany kabelek :-D
Co do FTPa to miałem kiedyś, jakieś 3-4 tygodnie temu, drobne problemy.
W pracy instalowaliśmy PLD przez FTP z lokalnego repozytorium i zawsze za
pierwszym razem ftp-get z instalatora wypisywał, że brak pakietu. Po ponownej
próbie szło OK.
Ten sam efekt mam teraz przy kopiowaniu po SSH. Jestem zalogowany na nowym
laptopie, PLD z 2004-10-28, i kopiuje na nowego laptopa ze starego laptopa,
PLD z 2004-04-01 z uaktualnieniem do 2004-10-05, i zawsze pierwsza próba kończy
się komunikate "Connection reset by peer" ???

DKnoto.