Dźwięk w PLD - gdzie znajdę pomoc

Tomasz Jadowski jadowski w post.pl
Sob, 30 Paź 2004, 23:08:08 CEST

Mam jeszcze jedno pytanie, które mnie właśnie nurtuje :))
Odpaliłem przed chwilą xmms, wyszukałem fajną stację (zna
ktoś fajne) i testuje moje domowe łącze (i laptopa :) na
okoliczność słuchania strumieni ogg.

Czy jest możliwość uruchomienia xmms bez startu X Window.
Zainstalowałem pakiet xmms-clxmms-0.6-3 który pozwala mi
kontrolować xmms'a z kontroli, ale żeby go uruchomić muszę
mieć uruchomione X. Da się to jakoś obejsć?

Ewentualnie czy jest jakiś dobry i fajny zamiennik pod konsolę
do odtwarzania strumieni ogg i mp3?

Kurcze, coraz bardziej mi się to podoba. W tle gra "Smoothjazz.Com
- The worlds best Smooth Jazz - Live From Monterey Bay"
a ja sobie piszę posta :)) Jak pomyślę ile musiałbym pod Slackiem
kompilować i dochodzić do tego to mnie ciarki przechodzą :)

Pozdrawiam
Tomek

--
[ Tomasz 'tomcio44' Jadowski  jadowski w post.pl  PGP ID: 0x13AB0663
[ Fingerprint: 3252 FE7F 703C 7A13 A2A0  021A A7B2 74A5 13AB 0663