Reiser4 w AC

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Śro, 1 Wrz 2004, 18:59:13 CEST

adamg w biomerieux.pl wrote:

>Mylisz się :)
>
>Jądra 2.6.9 jeszcze nie ma, chwilowo mamy 2.6.9-rc1.
Zauważyłem 2.6.9-cośtam w AC TEST, nie przypatrywałem się :)
>Reiser4 nie został włączony w 2.6.8. Póki co "leżakuje" w łatach -mm
>(odpowiednik łat -ac z czasów 2.4) Andrew Mortona. I wcale nei jest
>pewne, czy zostanie włączony do głównego drzewa 2.6.
Pobieżnie przeleciałem przez informacje o Reiser4, dzięki za wytłumaczenie.

>PS: Naucz swój czytnik zawijać linie po w okolicach 70-80 kolumny.
Piszę z WWW, dopiero przymierzam się do powtórnego postawienia PLD (ostatnio padł mi po paru testach z AC TEST). Dlatego przepraszam za problemy z odczytem czy też dziwnymi "szlaczkami".

Jazzman