problem nforce2 i initrd (Ac)

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 2 Wrz 2004, 00:37:25 CEST

On Tue, Aug 31, 2004 at 11:56:24PM +0200, qwiat wrote:
> Mam płytę główną na nForce2. Nie mogę utworzyć dla niej prawidłowego
> initrd. Nie wiem jakiego modułu użyć. Jest to kontroler ATA-133
> (parallel) wbudowany w mostek południowy (MCP-T).
>
> PLD-Live wykryło sobie ten kontroler jako amd74xx i działa bez problemu.
> Dodałem go do wywołania geninitrd, jednak kernel dalej panikuje. Jądro
> 2.6.7.
panikuje dlaczego ?!?
1. przy ładowaniu modułu ?
	spróbuj ide-generic na początek
2. mówi że nie może zamontować partycji bo cośtamcośtam ?
	może nie podałeś root=dysk w postaci:
		root=<major><minor>
	np. dla /dev/hda5:  root=0305

> Rzuciłem też okiem też do kernel-nforce.spec. Jak na moje oko to dotyczy
> modułów obsługi dźwięku i karty sieciowej. Nic o IDE jednak nie zauważyłem.

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                _   ___   _   _