Polskie krzaczki przed logowaniem....

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 01:54:02 CEST

Dnia 09/01/04 21:26, Użytkownik Sławomir Sędyka napisał:

>  kontrolnie tylko zapytam, czy wykonywałeś coś takiego: # poldek -i
>  localedb-src # localedb-gen -l pl_PL

dziękuje za podpowiedź... ;) Nareszcie mc "gada" do mnie po polsku...
Instalowałem się z LiveCD i tak to bywa... Ale za to po paru takich
instalacjach swobodnie mogę się zabrać za pisanie Instalatora, albo
chociaż jakiś skrypcik... ;-).

Może jestem pedant, ale jeszcze nie mam polskich literek (zastąpione
górną poziomą kreską) przy logowaniu i po reset trzeba wpisac
setsysfont, jak to moge załatwić "regulaminowo" ?

Inna ciekawostka to to że akurat trafiłem na ten moment że musiałem się
zastanawiać gdzie się podziały pakiety z |XFree86(galaz 2.0)| i po co są
X11... ;-) . Dylemat to czy w xorg.conf powinno byc >Option "XkbRules"
"xfree86"< czy inaczej... np. "xorg"...
oczywiscie nazwa pliku reguł jest xfree86, tylko sie tak czepiam  FAQ :-D

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski