kbd, KDE i polskosc

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Czw, 2 Wrz 2004, 10:13:27 CEST

Dnia 04-09-02 08:18, Użytkownik Paweł (Px2) Peters napisał:

>nie ma ale to moim zdaniem na naprawia problemu, tylko go obchodzi(...)

IMHO, najpierw się buduje fundamenty, a potem sie tynkuje, przekładając
to na Linuxa, najpierw się konfiguruje X-Window, a potem wybranego
windows-managera(np. kde), ale to tylko moje skromne i subiektywne
zdanie, reszta jest w rękach tego, co trzyma klawiaturę... ;-)

>nie ma polskiego mapowania i polskich fontów na pierwszej konsoli a na
>kolejnych jest jakis syf.

co jest w /etc/sysconfig/i18n ? (powinno być cos o konsolach, których
dotyczy mapowanie,
a jak nie tu to można sprawdzić /etc/sysconfig/console)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski