Problem z tetex'em

Wacław Schiller torinthiel w megapolis.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 16:19:12 CEST

On Fri, 03 Sep 2004 01:07:27 +0200, leszeks <leszeks w kicior.umcs.lublin.pl> wrote:

> a może pakiet jest zwalony - ktoś może pomóc?
>
> A może wystarczy tylko odpalić texconfig?
Jeśli w nim nie trzeba zrobić nic poza odbudową bazy ls-r to nie.
Chętnie potestuję dalej, ale mogę mieć refleks, bo jako że TeXa używam często
to jednak wracam po testach do działającego.
Torinthiel

--
 Waclaw "Torinthiel" Schiller       GG#: 542916
   torinthiel w megapolis.pl