mplayer-skins.spec z nowymi skinami [+ cvs pls]

Tibsnorg Pieckymoosy abbab w o2.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 17:14:28 CEST

Hej

Dopisałem do mplayer-skins.spec dwie skórki, które mi się podobają
(Blue, ultrafina) i chciałem je mieć ładnie w pakietach. U mnie
zbudowało się bez żadnych problemów, poniżej więc podsyłam wynik diff -u
Może niech ktoś, kto ma możliwość doda to do gdzie trzeba, może jeszcze
komuś się przydadzą.

P.S. Sorry, że nie na devel, ale nie jestem zapisany a nie chce mi się
sprawdzać czy każdy może tam pisać.

P.S.2  sumy md5 dodawałem przy pomocy ./builder -a5 ale zauważyłem, że
są różne od tych na ftp ze źródłami. Ale z tego co zauważyłem jest tak w
przypadku wszystkich źródeł w specu więc to chyba żaden problem.