Błąd przy odpalaniu mc

Jan Wideł jwnews w debian.maszyna.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 20:31:23 CEST

On Fri, 3 Sep 2004, leszeks wrote:

>                                             pty_open_master: Błędny
> format pliku wykonywalnego
> jako efekt uboczny prompt redukuje się do samego $.
> I myślę sprawa powiązana:
> jak próbuję odpalić screen-a to mam coś takiego:
> No more PTYs.
> Sorry, could not find a PTY.
> [screen is terminating]
> Te same programy z root-a odpalają bez marudzenia
> Moje wersje progsów to:
> [root w kicior root]# rpm -q mc screen
> mc-4.6.0-20
> screen-4.0.2-3
> [root w kicior root]# uname -a
> [...]

Strzelam, coś nie tak z urządzeniami /dev/tty* i /dev/pty* ? Sprawdz jakie
mają uprawnienia..

JW
http://debian.maszyna.pl
jasiek(at)debian(dot)maszyna(dot)pl
PLD Linux Developer | jasw(at)pld-linux.org

	"Jeśli drzewo było dobrym drzewem, jeśli prowadziło życie czyste,
	 przyzwoite i uczciwe, może być pewne przyszłego życia po śmierci.
	 A jeśli było drzewem naprawdę dobrym, kiedyś dostąpi reinkarnacji
	 jako pięć tysięcy rolek papieru toaletowego".
	 						-- Terry Pratchett.