karta radiowa rtl8180

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pią, 3 Wrz 2004, 22:12:12 CEST

[Friday, 03 September 2004], Łukasz Maśko napisał(a):

> Obawiam się, że ten sterownik nie działa poprawnie. Zainteresuj się lepiej
> darmowym ndiswrapperem (http://ndiswrapper.sourceforge.net/) lub
> komercyjnym driverloaderem (http://www.linuxant.com/driverloader). Ja
> używam tego drugiego, działa świetnie.
ndiswrapper dziala swietnie, ale ...
- brak mozliwosc regulacji parametrow karty :(((
- karta sie "dziwnie" zachowuje przy dluzszych linkach (pod windowsem
  nie ma problemow)
- jakosc/sila sygnalu brane chyba z sufitu (ni cholery mi nie pasuje do
  tego co mam).

W zasadzie polecam wymiane na 8305 (w hurtowniach raptem 20zl netto
wiecej) - pelny support pod linuksem i swietne parametry radiowe.

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.