Re[2]: O systemach plików - wątek zbiorczy ;-)

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 4 Wrz 2004, 03:11:00 CEST

Osobnik zwany Robert Kurowski w liście datowanym 4 września 2004 (02:26:30) raczył napisać:

RK> Ja nieco OT, czy mozliwe jest bezbolesne zaktualizowanie aprtycji ext2 na
RK> ext3. Bezpolesne == bez utraty plikow.?

jak najbardziej: tune2fs -j lub -J /dev/twój dysk

ale najpierw: man tune2fs :P

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl