rc5.pld-linux team :)

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 5 Wrz 2004, 12:15:59 CEST

It seems like on Sunday 05 of September 2004 11:35, Adam Gołębiowski typed:

> Go for it. Stwórz speca i go przyślij. Z radością wrzucimy.
> Chociaż nie wiem, czy wolno nam go dystrybuować.

Wolno. Próbowałem nawet stworzyć speca. Skończyło sie na niczym. Do wyboru
było albo babranie się w gotowych binarkach, albo korzystanie z
pseudoźródeł. Żadnego nie da się w normalny sposób urobić do wytycznych
PLD. Uznałem, że już łatwiej odpalić go z palca raz na jakiś czas.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php