rc5.pld-linux team :)

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 13:05:08 CEST

Dnia sobota, 4 września 2004 19:10, Pawel Boguszewski napisał:
> Witam
>
> Jeżeli ktoś chciałby poświęcić troche cennego czasu
> procesora na zabawe to zapraszam do uczestnictwa w
> zabawie łamania(metodą brute-force) klucza rc5-72bit.

Tak zupełnie poza topikiem zapytam, po co RSA Security robi taki konkurs?
Chce sprawdzić jak mocna jest to kryptografia i jak daleko sięga jej
zastosowanie? Mozna przez to ocenić czas łamania klucza o określonej długości
i wyciągnąć wiele innych wniosków potrzebnych na kolejne wersje algorytmów bo
ja tego inaczej nie widzę. Jeśli tak jest to 10000$ to chyba trochę mało.