mam pytanko czy ktoś moze próbował zmiany dystrybucji niejako "w locie"??

lukasz lukasz w mikroplan.com.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 09:40:19 CEST

wolvverine tarchomin wrote:

>Witaj !
>
>konkretnie chodzi o Auroxa na PLD (aurox w całości z paczek)
>czy w ogóle jest sens coś takiego robić, jeśli tak to na co zwrócić uwage?

Ja owszem, mialem Auroxa 9.2,
zainstalowalem poldka (chyba kompilacja ze zrodel),
po czym wywalilem z Auroxa wszystkie zbedne pakiety
(zbedne, znaczy zeby tylko system chodzil,
wszelkie Xy i inne uzytki poszly na 'poldek uninstall'),
i po kolei upgradeowalem wszystko co zostalo.
Nie mialem wiekszych 'schodow',
co najwyzej warto by wczesniej zrobic backup 'partimage'
(np uzywajac LiveCD).

Lukasz