ximian-connector exchange

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 11:58:53 CEST

Dnia 06-09-2004, pon o godzinie 11:53 +0200, wolvverine tarchomin
napisał(a):
> Witaj !
>
> mógłby ktoś sprawdzić speca, mam nadzieję ze prawidłowy jest pod PLD
> http://shenlong.beep.pl/ximian-connector-1.4.7.2.tar.gz
>
> jesli coś jest nie tak lub czegoś brakuje to poprosze o uwagi

[aflinta w dzpwork SPECS]$ ls -l |grep connector
-rw-r--r--  1 aflinta users   2882 2004-08-17 15:19 ximian-
connector.spec

Znajduje się tam wersja która przyjmie numerek 2.0 (najprawdopodobniej)
i będzie wydana razem z nowym GNOME, nie wiem czy jest sens wsadzania
starej wersji.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.