Re[2]: mam pytanko czy ktoś moze próbował zmiany dystrybucji niejako "w locie"??

wolvverine tarchomin wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 6 Wrz 2004, 11:19:37 CEST

Osobnik zwany lukasz w liście datowanym 6 września 2004 (09:40:19) raczył napisać:

l> wolvverine tarchomin wrote:

> [...]
l> Ja owszem, mialem Auroxa 9.2,
l> zainstalowalem poldka (chyba kompilacja ze zrodel),
l> po czym wywalilem z Auroxa wszystkie zbedne pakiety
l> (zbedne, znaczy zeby tylko system chodzil,
l> wszelkie Xy i inne uzytki poszly na 'poldek uninstall'),
l> i po kolei upgradeowalem wszystko co zostalo.
l> Nie mialem wiekszych 'schodow',
l> co najwyzej warto by wczesniej zrobic backup 'partimage'
l> (np uzywajac LiveCD).

l> Lukasz

zeby utrudnic troche sprawe, potrzebowałbym to zrobić przez SSH

--
Michał Panasiewicz
http://www.wushu.pl