Gnome Meeting

Wto, 7 Wrz 2004, 23:11:53 CEST

Użytkownik Miesiu napisał:

>Po zainstalowaniu karty telewizyjnej pokazała mi się ikonka v4l która odpala
>Gnome Meeting.

???
A jak wygląda ikonka v4l? I co ma instalacja karty tv do GM?

>W konfiguratorze pokazuje się rejestracja na stonie www - ale
>tam nic nie ma tylko sprzedaż jakiś kart.

Rejestrujesz się na serwerze pośredniku. ils.seconix.com

>I tu moje pytanie - czy to GM działa darmo

Działa za darmo. Jeśli ktoś nie wie po co, to również darmo :P.

>czy też muszę sobie coś dokupić by
>to ruszyło? Korzysta w ogóle ktoś z tego GM???

Ja, czasem.

>Miesiu

P.S. Czym Twoim zdaniem Gnome Meeting jest?
Bo mam wrażenie, że możesz mylić to z czymś innym.

Pozdrawiam
WK