Smycze juz sa !!!

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 23:27:53 CEST

Marek Wojtaszek napisał(a):
> Trzeba bylo patrzec na www taki dalismy im projekt i taki wykonli taki
> sami wybraliscie, wiec teraz prosze nie storic fohow

Marku, jak widzisz, chciałem obiektywnie załagodzić, ale dalej się biją.
Fakt jest taki, że projekt z www jest inny, niż wykonanie.
Proponuję Ci skontaktować się z producentem, przedstawić mu problem i
zapytać go, co on na to. Zawsze możesz powiedzieć, że ludzie od Ciebie
nie chcą brać i to nie z Twojej winy przecież. Zaproponuj też, żeby
zrzucili coś z ceny, albo zwracasz całość. Myślę, że to będzie najlepsze
rozwiązanie.

Pozdrawiam,
--
Tomek L.