[SPAM] Re: Smycze juz sa !!!

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 00:08:02 CEST

On Tue, Sep 07, 2004 at 11:55:49PM +0200, Michał Łukaszek wrote:

> Nie tylko jemu. Ja też uważam, że to spartolenie roboty. Miała być pełna
> nazwa. Jestem za odesłaniem całości w ramach reklamacji.

Pelna nazwa czego? Bo nazwa dystrybucji jest. A pomijajac kwestie
formalne spojrzcie na estetyke tego. Przeciez jak napisalem nawalenie
napisow tylko przykrylo by napis PLD i bocka, a chyba to jest
najwazniejsze. Geez, Pluto, zastanow sie, to nie ma byc "oficjalna nazwa
PLD" (ktora i tak ztcw jest niepoprawna) tylko symbol PLD, z daleko
rozrozniany. Jak bym zobaczyl na ulicy u kogos PLD Linux Distribuition z
daleka waska, niewyrazna czcionka z bociana ktora znika w natloku tego
napisu to bym uznal to za kolejna reklame jakies firmy produkujacej
ciuchy.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org