Smycze juz sa !!!

jazz-maniak@o2.pl jazz-maniak w o2.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 00:13:02 CEST

Dnia wtorek 07 wrzesień 2004 22:55, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

>Niestety nie tylko - też bym wolał cały napis tak jak było
>ustalone/przegłosowane.
Hmmm, niechciałbym się wtrącać, bo nie zamawiałem, ale pierwsze moje wrażenie
po zobaczeniu zdjęcia - smycze są ładne. Jedyny makament, który wydaje mi się
nielogiczny, to ów sprony brak słowa "distribution". Spójrzcie na pierwsze
litery wyrazu "PLD Linux". Są wyróżnione czerownym (no przecież się
zgrywam :)) kolorem, jakby miały utworzyć skrót. Rzecz w tym, że skrót brzmi
"PL". Prosta niekonsekwencja. Z jednej strony się czepiam, ale z innej -
dzisiejsze czasy to nie komunizm, nie bierze się co popadnie. To tylko moja
skromna opinia w tej sprawie. Pozdrawiam.

Jazzman