Smycze juz sa !!!

Adam Gołębiowski adam.golebiowski w gmail.com
Śro, 8 Wrz 2004, 10:13:23 CEST

On Wed, 08 Sep 2004 09:54:16 +0200, Marek Wojtaszek <speedo w linux.pl> wrote:

> Czy wy czytacie co sie do was pisze ???????????
> Taki projekt im wyslaismy taki projekt zostal mi dostarczony zebym im
> poslal i taki projekt ponoc wybraliscie, wiec nie ma zadnej mowy o
> reklamacji

Speedo, przynajmniej bądź szczery. Nie taki projekt został wybrany, co
udowodniono Ci już w innym mailu.

To, co zostało wyprodukowane zostało stworzone i przepchnięte później.

Nie brnij w to bagno.

Ergo, dałeś trochę dupy. Na początku chciałeś być uczynny, więc
urządziłeś głosowanie odnośnie projektu smyczy. Później zrobiłeś
najgorszą z rzeczy, jakie mogłeś uczynić -  cąłkowicie olałeś "głos
ludu" i posłałeś do produkcji co innego. Albo trzeba było uszanować
nasz wybór, albo całkowicie zmienić podejście - po prostu pokazać
projekt smyczy i pytanie "kto chce, niech zamawia".

Nie dziw się, że ludzie są rozgoryczeni.