[SPAM] Re: Smycze juz sa !!!

Adam Gołębiowski adam.golebiowski w gmail.com
Śro, 8 Wrz 2004, 10:18:16 CEST

> Pelna nazwa czego? Bo nazwa dystrybucji jest. A pomijajac kwestie
> formalne spojrzcie na estetyke tego. Przeciez jak napisalem nawalenie
> napisow tylko przykrylo by napis PLD i bocka, a chyba to jest
> najwazniejsze. Geez, Pluto, zastanow sie, to nie ma byc "oficjalna nazwa
> PLD" (ktora i tak ztcw jest niepoprawna) tylko symbol PLD, z daleko
> rozrozniany. Jak bym zobaczyl na ulicy u kogos PLD Linux Distribuition z
> daleka waska, niewyrazna czcionka z bociana ktora znika w natloku tego
> napisu to bym uznal to za kolejna reklame jakies firmy produkujacej
> [...]

Havner, to kwestia gustu. Mi się nie podoba, że bociek jest obrócony o
90 stopni względem napisu. Po co? Żeby był bardziej widoczny? Smycz i
tak się oglada z bliska, więc argument, że z daleka będzie niewidoczny
jest jakby mniej istotny.

Z resztą, tu nawet nie chodzi o projekt... ale o to, w jaki sposób
zostało to zrobione.