Smycze juz sa !!!

The Undefined undefine w aramin.net
Śro, 8 Wrz 2004, 12:49:01 CEST

On Wed, Sep 08, 2004 at 10:44:50AM +0200, Marek Wojtaszek wrote:

> heheh, no ale tak jak i ty wiekszosc osob nie wplacila pieniedzy wiec
> teraz mi nie mow o zadnych terminach ok ???
sory, ja wplacilem, więc jestem czysty. I dostanę coś innego niż było
ustalone. I co? :P
Co prawda.. w tym wypadku personalnie nowa mi sie bardziej podoba, wiec
nie bede narzekac. Ale z drugiej strony wiem że ktoś tutaj nie potrafi
zrealizować umowy.. więc.. na przyszłość nie bedę po prostu ryzykować
kupując w tej "firmie" :>

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała