Smycze juz sa !!!

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 8 Wrz 2004, 14:25:25 CEST

It seems like on Tuesday 07 of September 2004 23:27, Tomasz Ligocki typed:

> Marku, jak widzisz, chciałem obiektywnie załagodzić, ale dalej się biją.
> Fakt jest taki, że projekt z www jest inny, niż wykonanie.
> Proponuję Ci skontaktować się z producentem, przedstawić mu problem i
> zapytać go, co on na to. Zawsze możesz powiedzieć, że ludzie od Ciebie
> nie chcą brać i to nie z Twojej winy przecież. Zaproponuj też, żeby
> zrzucili coś z ceny, albo zwracasz całość. Myślę, że to będzie najlepsze
> rozwiązanie.

Problem w tym, że szczerze wątpię w jakiekolwiek ustępstwa producenta.
Dostał projekt, wykonał i jest czysty. A to, że speedo spieprzył sprawę, a
właściwie ma w dupie swoich `klientów', urządzając głosowanie,
potwierdzając wysłanie zamówienia na przegłosowany projekt, ostatecznie
wysyłając do producenta zupełnie coś innego, jest zupełnie osobnym
problemem.
Dobrze, że nie skusiłem się na te smycze.

P.S. Najgorsze jest w tym to, że oznacza to tylko nieznajomość nazwy
dystrybucji, którą się używa...
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/gallery.php