Smycze juz sa !!!

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 16:37:53 CEST

On Wed, Sep 08, 2004 at 04:08:57PM +0200, Marek Wojtaszek wrote:

> Przepraszam bardzo ja tego projektu nie wykonywalem a robil to Averne w
> wymislil go havner wiec jak nie wiesz to nie mow
Kto sprzedaje te smycze? Havaner? Averne? A może ty? Kto potwierdzał
zamówienia i kto brał pieniądze?
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--