Smycze juz sa !!!

Marek Wojtaszek speedo w linux.pl
Śro, 8 Wrz 2004, 17:01:05 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

>Kto sprzedaje te smycze? Havaner? Averne? A może ty? Kto potwierdzał
>zamówienia i kto brał pieniądze?

Praca wspolna, kazdy cos dal z siebie pawelb www ares miejsce na
serwerku, averne zrobil projekt a pomysl dal havner i jakbys zauwazyl w
wawie dystrybucja zajal sie krolik ja zajalem sie zebraniem kasy i
wysylaniem, kazdy daje z siebie ile moze i nie nakrzeka ze zajmuje mu to
czas itd , a niektore osoby dosc ze nic nie robia to jeszcze narzekaja i
ty wlasnie do takich sie zaliczasz

--
  Pozdrawiam, Marek Wojtaszek  a.k.a. speedo
      homepage: http://www.speeedo.net.pl