Smycze juz sa !!!

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Śro, 8 Wrz 2004, 21:47:09 CEST

Użytkownik Paweł Sikora napisał:

> [...]
Jak zauważyłem, to parę innych osób się do tego przyczyniło. W dobrej
wierze zresztą, a że sprawa raczej "...nie koniecznie gardłowa...", to i
nie zajęli się jak traktatem w Tylży, ale jak kwestią postronków.
"oszukałeś" to zdecydowanie za dużo powiedziane.

>w ramach zakończenia infomuję, że nie odbiorę 5 szt. smyczków
>ponieważ są inne niż zamawiałem. kto chętny na nie, niech się skontakuje
>z dystrybutorem.

To ja odbiorę 2 z nich. Tyle mi się przyda.
A brzuch mnie już boli z radości.
Głupie tasiemki po (no właśnie po ile?), a unosi się koleżeństwo honorem
klienckim (kupieckim?).
Ładne? - Ładne. Na temat? - Na temat. Bierz Pan, albo nie.
I tylko bez tekstów o pryncypiach, bo się popłaczę.

Pozdrawiam

P.S. To o honor idzie, o pieniądze, czy wierność małżeńską; bo ja na co
dzień też bywam "poważnym człowiekiem", ale w tej sytuacji jakoś nie
potrafię.

--