skrypt do restartu www i troche o php

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 9 Wrz 2004, 11:05:07 CEST

Witajcie

Chcialbym prosic o pomoc w napisaniu skryptu ktory by sprawdzal czy
dziala serwer www. Znaczy sie najlepiej jakby sie laczyl (jakis wget
albo cos) i jesli sie nie polaczy to wykonuje jakas akcje, najlepiej
wysyla maila. Moze pozniej jak bym potrzebowal to by robilo cos
innego, chyba pozniej bym byl wstanie to zmienic.

Chcialbym by ten skrypt uruchamial sie w cronie co jakies 20-30 min i
w razie problemow mnie informowal.
Potrzebuje, bo cos namieszalem i serwer mi sie wyklada, puki co nie
znalazlem jeszcze przyczyny, a ten gnojek wyklada sie w najmniej
odpowiednich momentach. Zawsze wtedy kiedy nie mam czasu :)

Pytanie o php
Czy jest mozliwosc zainstalowania obok siebie php4 i php5 ??

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska

List sprawdzony skanerem poczty mks_vir ( http://www.mks.com.pl )