Uebimiau

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Czw, 9 Wrz 2004, 09:55:40 CEST

On Thu, 9 Sep 2004, Adam Gapiński wrote:

> Osóbka znana jako The Undefined, wystukała:

> W tym sęk. Kiedyś pisałem o tym tutaj (zdaje się że nie byłem pierwszy), ale
> stanęło na niczym.

> U mnie wystarczyło i działało. Lub jak ktoś nie chce zmieniać w /etc/pam.d
> to może wziąść z supported...

I chyba lepiej s/pam_pwdb/pam_unix/g w domyslnym konfigu
od uebimiau, poniewaz jakby ktos korzystal z innych nss niz files
moze miec z pam_pwdb trudne do zlokalizowania bledy (pwdb nie uzywa
nss do szukania skad brac hasla, na sztywno korzystajac z
/etc/{passwd,shadow})

Sam mam taka konfiguracje, w ktorej po pam_unix i nss_winbindd
dane uzytkownikow ida z samby znajdujacej sie na innym serwerze...

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-