skrypt do restartu www i troche o php

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pią, 10 Wrz 2004, 09:20:13 CEST

> Z moich doswiadczen wynika, ze apache raczej pracuje stabilnie.
> Dlaczego podejrzewasz go o pady?
> Z najprostszych wystarczy zrobic ps -aux | grep apache/httpd czy jakos
> tak i juz.

No tak, ale ja nie uzywam apache. Wpakowalem LiteSpeed, serwer chodzil
bardzo ladnie do czasu jak postanowilem zrobic poldekiem upgrade
pakietow. Od tej pory serwer sie notorycznie wyklada i nie wiem czyja
to wina.

Instalowalem ten serwer 2 raz, od nowa konfigurowalem, ale jest
dokladnie to samo. Obawiam sie ze cos namieszalem w PLD i dlatego
teraz mam takie kwiatki.

--
Pozdrowienia,
 Pawel Koska