Uebimiau

Czw, 9 Wrz 2004, 10:16:49 CEST

Osóbka znana jako Marcin Bohosiewicz, wystukała:

> I chyba lepiej s/pam_pwdb/pam_unix/g w domyslnym konfigu
> od uebimiau, poniewaz jakby ktos korzystal z innych nss niz files
> moze miec z pam_pwdb trudne do zlokalizowania bledy (pwdb nie uzywa
> nss do szukania skad brac hasla, na sztywno korzystajac z
> /etc/{passwd,shadow})

No wreszcie jakiś argument za którymś z tych rozwiązań. W takim razie oprócz
uebimiau, jeszcze byłby do poprawki vm-pop3d:
# cat vm-pop3d
#%PAM-1.0
auth       required     /lib/security/pam_pwdb.so shadow
account    required     /lib/security/pam_pwdb.so

A jeśli chodzi o obsługę virtuali to vm-pop3d radzi sobie bez *żadnych*
pam...

> Sam mam taka konfiguracje, w ktorej po pam_unix i nss_winbindd
> dane uzytkownikow ida z samby znajdujacej sie na innym serwerze...

pozdrawiam