Problem z funkcjonowaniem rozszerzenia gettext() w PHP

Piotr 'kwiateek' Kwiatkowski kwiateek w pcmaniak.pl
Pią, 10 Wrz 2004, 21:16:40 CEST

Witam,

Jestem w trakcie tworzenie biblioteki I18n i w tym celu potrzebuje
rozszerzenia gettext'a do PHP.

1. Zbudowałem PHP 4.8.2 z AC
2. Zainstalowałem z wymaganymi rozszerzeniami w tym gettextem
3. Odpalilem phpinfo() i widze ze dziala: GetText Support -> enabled
4. Przygotowalem skrypt testowy zaczerpniety z
(http://us4.php.net/manual/en/function.gettext.php) i wygenerowalem pliki
*.po i *.mo. Sprawdzilem przy tym sciezki i domeny i translacja poprzez
gettext() nie dziala
5. Przetestowalem ten sam skrypt na innym serwerze (FreeBSD) z obsluga PHP i
gettext'em i tam wszystko dzialalo jak trzeba czyli skrypt jest OK.

Walcze z tym juz 3 dni. Budowalem juz kilka razy PHP. Probowalem takze na
wersji 5.0 i bez efektu. Wiec mam zapewne do czynienia z BUG'iem...

Czy ktos z Was ma odpalone rozszerzenie gettext'a w PHP i mu bez problemu
funkcjonuje? Czy mozliwe jest zeby locale z PLD nadpisywaly locale
PHP'owskie? Jak tak to jak to zmienic?

Dodam takze ze nie pokazuja sie zadne bledy. Po prostu nie dokonuje translacji
i wyswietla prefix do tekstu (czyli to co wpakuje mu sie do gettext()'a).

Byłbym wdzieczny za kazda odpowiedz, ktora pomoze rozwiazac mi moj problem.

--
Pozdrawiam,
Piotr 'kwiateek' Kwiatkowski