AUDIO.....

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 12 Wrz 2004, 00:18:55 CEST

Dnia 2004-09-11 20:20, Użytkownik Mateusz Potrykus napisał:
> Jeszcze raz podaje moje dane Linux'a i karty muzycznej zintegrowanej.
> Linux PLD 1.0 RA
> Z google wynika, że prawidłowy moduł to i810_audio, po wpisaniu komendy:
> # modprobe i810_audio
> wszystko jest ok, ale żaden program, który ustawia volume nie widzi
> karty muzycznej.
> Co robić?
Przyczyn może być kilka, trudno gdybać.
Już raz tobie pisałem, czytaj dokumentację, dobra strona dla
początkujących : http://newbie.linux.pl (poczytaj sobie o tym, co cie
interesuje, czyli kernel, moduły, karty dźwiękowe), używaj googli, no i
uzbrój się w cierpliwość. Dlaczego ignorujesz netetykietę, czyli zbiór
zasad dobrego współżycia  przy pisaniu wiadomości (na tą listę dyskusyjną)?
Poszukaj w Googlach [ netetykieta ]
Używanie PLD Linux wymaga pewnej dozy samodzielności i samozaparcia.
Jeżeli jesteś niecierpliwy, to wypal sobie (np. na CD-RW, później nowszą
wersję) PLD LiveCD 1.0 i wystartuj z płytki system, możesz sobie tam
podpatrzeć co i jak. Tutaj masz link : http://livecd.pld-linux.org/ opis
instalacji też tam jest. Jak sieć masz na DHCP, to już po odpaleniu masz
mozille do przeglądania stron.

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid [LightHouser] Majewski